Viktiga datum

Viktiga datum:
20/8 Skolstart kl. 9.00

tisdag 12 februari 2013

Pappaledighet



Kära föräldrar,

Om allt går väl får jag ett barn till under sportlovet. Jag kommer sedan att vara pappaledig två veckor. Efter det räknar jag med att vara tillbaka i full tjänst resten av våren.

Som ni vet är det inte alltid barn föds exakt på avtalad tid, så min pappaledighet kan inträffa före sportlovet eller med några dagars förskjutning efter sportlovet. Därför kan jag inte säga vem som blir min vikarie; det beror på vem som kan rycka in just då. Men jag har förberett uppgifter och instruktioner noga så att SO-undervisningen skall kunna fortgå med största möjliga kontinuitet.

Om barnet dyker upp tidigare än beräknat kan det hända att ett eller flera utvecklingssamtal behöver skjutas upp. I så fall får vi höras igen och bestämma en ny tid (för samtalen; nedkomsten har jag inte så stor kontroll över…).

Hej från Christopher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar